Om oss

Vi hjälper er kommunicera utan gränser

Vägen som ledde fram till TOTAL har varit full av överraskningar, vändningar och anpassningar. Det har format oss till de vi är idag. Det har lärt oss att alltid ta problemen som de kommer, implementera lösningar och fortsätta erbjuda våra kunder den bästa möjliga servicen som går att få.
Med TOTAL som samarbetspartner behöver ni inte oroa er för leveranstider, kvalitet eller betalning. Utan byråkrati, pappersarbete, onödigt slöseri med tid eller betungande priser erbjuder vi tjänster av högsta kvalitet åt en lång rad branscher.
Vi strävar ständigt efter att uppfylla, men helst överträffa, alla era krav och önskemål och anpassar varje projekt efter just era behov. Vår passion för text, språk och kultur i kombination med utomordentlig kundservice gör oss till det bästa valet i branschen.
När ni samarbetar med TOTAL kan ni vara säkra på att få kvalitativt genomförda uppdrag, slutförda före deadline och inom avtalad budget. Vi garanterar att ni blir fullständigt nöjda med alla våra projekt.

Team

Som en del av vårt engagemang för ständiga förbättringar investerar vi i fortlöpande utbildnings- och utvecklingsprogram för vårt team, vilket säkerställer att de håller sig uppdaterade med de senaste framstegen inom bransch och teknik.

Engagemang

Vi samarbetar aktivt med organisationer, deltar i branschevenemang och bidrar till initiativ som främjar inverkan på global kommunikation och förståelse.

Partnerskap

Vi samarbetar med ett antal branschpartners för att förse våra kunder med bästa möjliga service. Våra partnerskap inkluderar mjukvaru- och teknikföretag, samt andra leverantörer som delar vårt engagemang för kvalitet och kundservice.

Sekretess

På TOTAL är sekretess av yttersta vikt. Vi följer strikt branschstandarder och bästa praxis för att skydda våra kunders integritet och känsliga information, och upprätthåller högsta nivå av säkerhet och konfidentialitet i alla våra tjänster.

Vårt huvudmål är att hjälpa våra kunder att uppnå sina mål och se sina företag prestera och lyckas

Fullständigt förtroende

Våra kunder har fullständigt förtroende för hur vi utför vårt arbete. Vi är givetvis mycket glada över detta och det kan vara förklaringen till varför vi får behålla våra kunder – vissa av dem har vi samarbetat med ända sedan starten.
Förtroende bygger på erfarenhet. Hos TOTAL strävar vi efter att tillhandahålla en tjänst som alltid gör våra kunder nöjda. Det är inte ovanligt att det är svåra hinder som måste klaras av. Vår grundinställning är att tillhandahålla högkvalitativa tjänster och det gäller varje dag, för alla projekt.
Vi får förtroendet att hantera en del av kundernas verksamhet. Det står mycket på spel i samband med det, i slutändan vårt och våra kunders rykte. Det är något vi inte tar lätt på hos TOTAL. Våra kunder känner till det, och därför får vi deras fullständiga förtroende.

Etiska riktlinjer

Integritet

Vi kan inte förvänta oss att andra respekterar oss utan integritet. Det är oumbärligt att vi utan undantag uppför oss etiskt och ärligt och alltid strävar efter att göra rätt val, oavsett hur svårt det kan vara i vissa situationer.

Kvalitet

Vi levererar alltid tjänster och lösningar av högsta möjliga kvalitet och är stolta över att alltid göra vårt bästa – gång efter gång. Kvaliteten i vårt arbete gör att vi behåller våra kunders förtroende.

Service

När det gäller service, förväntar sig våra kunder att vi är proaktiva och lösningsinriktade. Vårt övergripande mål är att försöka överraska uppdragsgivarna positivt varje dag – och vi nöjer oss inte med mindre.

Agerande

Vi tror på att ge varje person i företaget möjlighet att fatta beslut som kan påverka hela organisationen. Detta innebär att våra medarbetare kommer att sträva efter kontinuerlig förnyelse och vara ytterst ansvariga, på samma sätt som om de äger företaget.

Tidsmedvetenhet

Vi försöker alltid att arbeta snabbt, både när det gäller svarstiden för våra kunder och i samarbetet med kollegor. Vi fastställer kortsiktiga och långsiktiga tidsramar och målsättningar för att kunna uppnå mer.

Respekt

Respekt måste ges innan det kan fås och det är mycket smittande. Vi strävar efter att alltid behandla alla som vi har att göra med – från våra kunder och medarbetare till våra chefer och affärspartners – med högsta möjliga respekt.

Lagarbete

Vi tar ett personligt ansvar för våra arbetskamraters välbefinnande. Vi hjälper varandra genom att komma med råd och återkoppling. Vi arbetar tillsammans som ett team för att uppnå resultat och strävar alltid efter att göra vårt bästa.

Mångfald

Konstruktiva framsteg och resultat handlar om att omfatta nya idéer och olika perspektiv. På TOTAL ser vi stor mångfald när det gäller bakgrund, tankesätt och handlingssätt som ett tecken på styrka. Det åligger alla i företaget att uppmuntra det.

Ekonomiskt ansvar

Vi behöver alla använda vårt förnuft och ekonomiska ansvar för att göra mer med mindre och behandla företagets resurser som om de vore våra egna. Ett företag kan inte fungera bra såvida inte alla medarbetare på alla nivåer tar förnuftiga ekonomiska beslut.

Resultat

Vi fokuserar på att hitta lösningar och uppnå resultat snarare än att hitta ursäkter eller skylla på andra. Vi tar personligt ansvar för de resultat vi uppnår. När vi når våra mål berömmer vi och belönar det.
Vi gör jobbet rätt första gången
Passion för att hjälpa våra kunder nå resultat